torsdag 1 januari 2009

Så lugnt, så lugnt

Hundarna var kolugna i går. Harry låg och sov i korgen dom andra låg på golvet i en hög. Titti var nog lite irreterad på Tvn hihihihihi. Det är ju 2 nykommlingar sen i fjol och man vet aldrig hur dom ska reagera.

På morgon promenaden idag så var det raketrester nästan i hela området..... Jag undrar hur många hundar som får sätta livet till idag..... Raketrester är inte att leka med.... Släppte inte hundarna förrens jag var nere vid havet idag, vågade inte.. Alla 3 hanar äääälskar att gå och bära på saker och tänk om jag missar att se vad dom stoppar i munnen.
Idag bar Cade på musslor.... Fyyy han är sååå äcklig *ler*

Vi bor på ett berg så det är en fantastisk utskikt men jag är inte så fötjust i detta spektakel, tycker att dom som köper raketer förstör miljön mm mm mm mm mm.
Det var stjärnklart i går men vid 0020 så var det som en dimma.....

Nu ska jag väcka min familj med Pannkakor!!! Sedan stallet! Det blir nog en långtur i dag om det inte är för halt.

Kvällen bästa: Mys med familjen!
Kvällen sämsta: Nicklas slog mig på Singstar, min favvo låt Iam not a sinner nor a saint.. Det glömmer jag aldrig..... Han som tycker det är en av världens sämsta låtar, undra om han har tjuvtränat på den... hiiihiiihi

Inga kommentarer: