tisdag 13 januari 2009

Roy 3 veckor idag!!



Roys harmynt syns knappt längre!

Idag har valparna fått smaka på välling med nötfärs, gissa om det blev succé!!!! Roger fullkommligt skakade av lycka *ler*. Annars fungerar allt bara toppen!!! Nu äter dom 4-5 gånger per dag ! Dom är vakna lite lite längre nu vid matning, sitter och tittar sig runt i valplådan och har "upptäckt" sina syskon som dom inte längre bara använder som huvudkudde!!
Har varit i stan och shoppat lite idag! Hittatde lite nyheter på min favorit affär!
Dimman har hängt tugnt över Göteborg idag, duggregnat lite och Morgan som jag gjorde sååå fin häromdagen ser ut som skrutt igen.... Cade och Millie står på tur och egentligen skulle jag ta dom båda i kväll men jag tror att skitvädret ska hålla i sig ........
Känner mig lite rastlös ikväll, Lisa och Nicklas är på fotbollsträning, Sophie ligger nere och kurerar en förkylning (hon har tenta imorgon så det blir massor med apelsiner för henne idag)
Inget stall ikväll heller..... vilket i och för sig är skönt..... Sugen på semla, kanske lite godis, fast än att jag nyss ätit middag.... Kanske på väg in i det roliga som sker varje månad........

Inga kommentarer: