fredag 30 januari 2009

Idag har jag shoppat färg *fniss*

Har shoppat lite idag, vågade mig inte på ngn skobutik.........
Lena S vet att det kan gå rikigt illa *asgarv*

Jag är mest förtjust i svarta kläder.... men nu tänkte jag lite crazy.....Köpte en knall grön t-shirt tunika aktig med lite brodyrer på magen i knalliga färger!!
En "kosntig" modell (kan inte förklara) i "rastafärgerna randig" ja suuperrolig i alla fall
En åxå konstig modell (men fin) i turkost och massa andra färger!!!
Och för att tona ner detta lite köpte jag en superfin tunika blus i mörkgråsvart!!

Ja ja jag kankse aldrig använder detta men roligt var det i dag i alla fall *asgarv*

In på Kicks och köpte en anti rynk kräm för ögonen *fniss*

Nu ska jag mata valpar sedan måste jag hämta hästsläpet (har varit på däckbyte) vi åker till vet med Lotus på tisdag...... Sen stallet..., sen hem och bada valpar!!!

Inga kommentarer: