måndag 12 januari 2009

Känns som om det är feber på G......

Valparna åt vid 23, fick väcka dom i morse 0730... Nu är klockan 1245 och jag väntar på att dom ska vakna och äta igen.

Annars har natten varit "rörig", jag har sovit dåligt, vet ej varför. Vaknade vid 4 av att ngn hund skällde... Rusade ut i hallen men det var inte Titti, inte hundarna i köket, trodde att jag hade drömt men så kom det igen. Jag flög nerför trappan och där vid utgången till rastgården stod Cade (han sover alltid med Lisa) och skällde... Släppte ut honom och han kissade suuuperlänge.... stackarn , han hade kunnat kissat varsomhelst, på granen eller i Lisas rum eller sprungit upp för trappen till oss här uppe...men han gick till utgången och skällde.... Tog sedan upp honom i köket (om han skulle bajsa åxå hihihi).

Har hunnit med att arbeta en hel timme idag igen hihihi. Nu sitter jag vid datorn och svarar på mail.. känner mig superkonstig idag, kallsvettas, känns som om jag håller på att få världens feber......

Igår bokade familjen en resa till Thailand!! Dom åker om 2 veckor och stannar 9 dagar. Jag kan inte följa med... Vill inte lämna hundar och valpar och Nicklas har bara möjlighet att åka just den veckan.. men jag är glad för deras skull!! Vi var där förra våren och det var nog den bästa semester vi haft! Super härligt väder, underbarmat mm mm mm!! Vi reste runt till lite olika öar men eftersom dom stannar så kort denna gång så har dom bokat ett och samma ställe. Det är 4 året i rad som det har blivit Thailand och det har blivt rundresor varje gång.

Inga kommentarer: