söndag 4 januari 2009

Shoppat !!

Vaknade i morse och hade ont i pannan och kinderna *ler* men det berodde inte på alkohol (jag körde) utan på att skrattade så mycket i går kväll. Det är alltid lika roligt att träffa sina vänner.
Hanna, Lena, Per & Peter vi pratade mat (och lite hund!! ) Nicklas & Tomas pratade fotboll och idrott så alla hade suuper trevligt.

Idag åkte jag in till mässan för att shoppa lite leksaker mm. Kom hem och hundarna blev sååå glada åt allt nytt. Cade samlade på sig några leksaker och lade sig på dom och sov, han gör ALLTID så.

Roy vill absolut inte ha flaskan mer, han blir sååå arg, hade han kunnat pratat så hade han sagt för länge sen, KAN SJÄLV. Så nu slipper han det. Nu har alla öppnat ögonen och då tycker jag att dom blir små individer med en gång.

Det blev sent i går så nu ska jag lägga mig på soffan och gosa med hundarna !! Om dom kan slita sig från sina nya leksaker förstås!!

Grattis till Per & Peter, suuuuper fina resultat i helgen!!

Inga kommentarer: