torsdag 22 januari 2009

Trött i dag igen.......

Idag har familjen Westberg varit här och tittat på sin hane!
Det är tur att valparna är som små klockor när det gäller mat, annars hade valpköparna inte fått se dom vakna *ler* men det gick bra i dag med!! Nu åker familjen Westberg till Spanien i 3 veckor för att vila upp sig inanan valpen kommer hem *fniss*.

Jag har varit lika trött idag med.... När jag körde Lisa till stallet så stannade jag kvar i bilen för att blunda 2 minuter...... men jag somnade....... sov i 40 minuter..... Lisas kompis fick komma och knacka på rutan.... *asgarv* Jackan hade jag som huvud kudde så när jag vaknade höll jag på att fysa ihjäl...... Jag har inhandlat massor av kiwi dag så nu blir det 3 om dagen till det att jag är pigg igen!!! Men eftermiddags promenaden var i alla fall i strålande solsken!!!

Nu ska jag mata valpar och försöka komma i säng innan elva........

Inga kommentarer: