onsdag 21 januari 2009

Lite annorlunda idag...!!

Men idag blev det inget jobbb.....(nicklas mördar mig snart *ler*)
utan Angelica kom hit och tittade på valparna. Hon hade med sig massor av roliga leksaker så mina hundarn blev galna av lycka!!!

Sedan hade jag turen att Lisas kompis ville följa med till stallet vilket gjorde att jag kunde hälsa på Per & Peter medans hon red (dom bor 5 minuter från stallet) (lämnar aldrig henne ensam i stallet, jag hönsmamma hm hm JAAAA)

Vi fikade och tittade på valpar!! Herrejisses sicka sötnosar..!! Nu tycker jag absolut bäst om helfärgat (helt såld på den färgen......) men vilka fina "blennisar" dom har.... En sötnos åkte ju till Lena S men i den kullen har han sparat och i den andra med...... ett par stycken.......... sååå söööta.
Vi ställde upp dom alla och gick igenom dom med "lupp" *ler* men dom var fortfarande lika fina....!! ( och då är vi kritiska som bara den när vi håller på ) Super roligt när man kommit så långt i aveln att det blir ett par stycken smällkarameller i varje kull!!! Likaså i den helfärgade kullen, bara en har åkt.... dom andra sparar han på..... ett litet tag till i alla fall *ler*

På torsdag får dom besök av en av mina favvo killar (den andra blir kvar hemma tvärr)
och jag har bjudit över dom på middag på lördag!! Ska bli suupermysigt!!

Det blev inget mys i soffan idag ....hundrana ligger vid mina fötter och väntar............. ska nog slänga mig ner på golvet och pussa på dom innan jag däckar.........

Inga kommentarer: