torsdag 8 januari 2009

Natten!

Natten har varit ganska lugn eller valparna har varit lugna men jag har haft ett öga på Titti.... Valparna åt vi 23 sedan vaknade jag av en pep vid 3, upp och göra mat men när jag kom tillbaka sov han igen så det blev ingen matning. Sedan vaknade alla vid 0745!! Ska dom sköta sig så här bra på natten kommer detta att gå som en dans!! *ler*

Jag har en stor mjuk handduk i mitt knä när jag matar dom (jag hänger den på handdukstorken i badrummet så den ska vara varm och go.) Alla valparna vill äta lite olika på flaskan men nu tycker jag att jag lärt mig dom lite mer så nu är dom såååå himla söööta när dom ligger i mitt knä och äter, dom tittar upp på mig med sina söta små ögon (som mina barn gjorde när jag ammade) och det sticker till i hjärtat ordentligt.....
Hur ska det gå att lämna i från sig dessa...... tycker så otroligt mycket om dom redan nu.....

Titti var lite orolig igår kväll så hon fick somna i min säng sedan lyfte jag ut henne till hallen (har ställt en säng vid min dörr och en grind så hon inte kan hoppa in hur som helst.) Men hon sov åxå lugnt till 3, följde mig upp för att göra välling men när alla sov så då somnade hon åxå om lugnt och fint.

Så i natt hoppas jag att valparna sköter sig lika bra och att jag kan koppla av lika bra som dom!!

Vaknade till snö idag! Som mina stora har sprungit vid havet, jisses!!! Dom kom lite i skymundan igår stackarna men det tog vi igen idag!! Dom åt som grisar när dom kom hem och somnade på 2 sekunder!! Sååå söööta!!!

Nu ska jag till min Vet och köpa en "dunk" med mjölkersättning *ler*

Inga kommentarer: