fredag 30 januari 2009

Kärlek till 2 män!

Idag efter stallet så stannade jag till hos Per & Peter, tänkte våldgästa dom på en kopp kaffe.
Per stod vid spisen, kom in , vilken tur att du kommer jag har gjort massor med mat, fram åker en till tallrik.... Tar en cigg (ja jag vet dålig ovana...) pratar lite med Per, han går för att väcka Peter som sovit en power nap, (dom har haft en tuff dag), Vi äter en super god middag, pratar i munnen på varandra och skrattar mest hela tiden!!!

Efter maten så tar Per & Peter fram en present till mig, en helt underbar väska!!! (herregud vet inte när jag fick en present senast)... Då fick jag chansen att pussa och kramas lite till *ler*.

Sen åkte alla valpar fram.... vi sitter på golvet och gullar med dessa underbara valpar..... Måste säga att det finns nog inget bättre för själen........

Som sagt dom har haft en tuff dag idag och ändå så är dom sååå ödmjuka, glada, fnissiga........

Ja, jag har kärlek till 2 män.........
och snart 2 till *fniss* återkommer om detta om någon vecka.............

Inga kommentarer: