måndag 5 januari 2009

4 års intyg !!

I morse blev det en rikigt bitande Power Walk!! - 12 grader men det var sååå hilma fint ute och hundarna är rena och fina!

Har varit hos Vet i morse och Alex har nu sitt 4 års intyg!!! Jätte roligt!
Han är en så´n himla glad hund, pussar nej kysser domare, veterinärer ja allt som kommer i hans väg. Tjejen i receptionen fick åxå en kyss av bara farten!! *ler*. Han är sååå glad att bara han och jag åkte i väg, ingen annan att dela matte med. Tog sedan med honom in på torget för att köpa mig en STOR latte!! Alex trodde nog att han skulle ställas ut för när jag stod i kön så stod han upp, tittade på mig hela tiden viftandes ivrigt på svansen och så blev det bara en latte... stackaren....

Nu ska jag städa lite sedan bär det av till stallet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Erica,

Grattis till Alex U.A intyg !

Skönt att det är gjort,
väntar med spänning på Ruths resultat.
//Annika.