torsdag 29 januari 2009

Chokladbollar!! Mums!!!

Hann inte shoppa ngt idag men imorgon dååååå ska jag hinna med det...

Fixade naglarna idag, sååå nice! Det är något av det bästa jag vet....!!!
Glömde att äta lunch så när jag var hos Mieke och fixade naglarna skrek min mage
efter mat *fniss* så det blev raka vägen till Thai butiken.... Jätteräkor med ett stort lass med grönsaker istället för ris. Sååå gott !!! Nu har jag bakat chokladbollar!!!! *asgarv* jag ska
myysa i kväll!!!!

Lisa har blev matförgiftat igår så hon var rikigt riktigt dålig idag.... på en liten liten ö........ mitt modershjärta har klappat idag.........säkert smsat familjen 20 gånger........

"Gunnars" matte Angelica har varit här idag igen! Hon bor bara 5 minuter härifrån så hon har turen attfå hälsa på sin valp ofta!!!

Nä nu hoppas jag att det blir ngt rikigt bra på tvn ikväll så jag får det riktigt mysigt!!

Inga kommentarer: