fredag 9 januari 2009

Äter och sover och äter och sover

Jag har inte vant mig riktigt än att vara så låst vid tider... Fritt arbete mm gör att jag är van att göra lite som jag vill när jag vill........ Idag har jag skurat (med Peter på telefonen *ler*) dammat, tvättat men det går inte i mitt vanliga tempo.... Nåja det kommer en tid när inte valparna bor här längre...(alla utom en hihi) då kommer jag väl att klaga på det med *ler*.

Jag får göra i ordning mer och mer välling för varje dag och valparna ökar superbra i vikt och mår toppen (peppar peppar). Dom äter och sover och äter och sover men när jag och Titti kommer med flaskorna så blir det liv i luckan, 2 av dom går redan runt i lådan, herregud vad tiden går fort....På tisdag är dom 3 veckor och jag ska börja med smakportioner!! Ska bli spännande att se vad dom tycker om lite köttfärs och välling!!!!

Nu har dom precis fått mat och jag hoppas att dom sover heeela natten... jag är faktiskt lite trött....

Inga kommentarer: