onsdag 7 januari 2009

Nu har jag att göra.....

Herregud, mata Cavaliervalpar på flaska är inte det lättaste *fniss* men det går bätre och bättre. Idag har dom ätit varannan timme... Hur natten ska bli vågar jag inte ens tänka på.. Och hur Titti ska tackla att sova i köket??... Ja ja det går som det går (brukar alltid Peter säga).
Så det är väl bara att hålla i hatten och köra på! Om 2 veckor kan dom börja äta fast föda, kanske börjar jag tidigare ifall dom ska ha flaska varannan timme dygnet runt.....

Vilken tur att jag har eget företag ihop men Nicklas!! (han får jobba för oss båda nu...) Hur hade man löst detta om jag hade varit anställd någonstans.... Tänk om hon fått Eklampsi och jag varit på arbetet??? Tänk om hon legat död när jag kommit hem.... Det är detta jag ska tänka på i natt om valparna vaknar varannan timme.................

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Erica.
Håller ALLA tummarna nu för dina små så att dom sköter sej...hoppas att du själv får lite sömn i ögat.Ha en bra natt.
Kram Maggan