torsdag 8 januari 2009

Nu ska jag vara djup...

I morse ringde Ewa (lazycroft) men jag kunde inte svara för jag grät så mycket....
Kändes som efter 3 e dagen när jag fött mina barn, hormonerna rusar och man blir gråtmild...
Jag ringde upp henne efter en stund men då kom en liten gråt attack igen, stackars Ewa *fniss*

Ska försöka förklara utan att bli för djup...

Jag grät för att jag var tacksam...

Tacksam över att jag har 2 underbara döttrar!!!!
En helt otrolig man som stöttar mig!!
Att jag vaknade när Titti blev dålig....
Att Titti överlevde.....
Att Titti inte fick 8 valpar...
Att valparna var 2 veckor när hon blev sjuk och inte 2 dagar.......
Att när valparna diar på flaskan så tittar dom på mig med sina underbara ögon....
Att dom går upp i vikt...
Att i alla fall första natten gick utan problem.....*ler*
Att mina "stora" hundar är sååååå underbara individer.......(och snygga *fniss*)
Att mina vänner finns där för mig alltid..... ni vet vilka ni är........

Listan kan göras såååå lång.....

Blir det promblem med ngt så får jag ta det då... idag är jag bara tacksam!!!!!!!!

Tack åxå till er som hört av er och visat stöd !! Det värmer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Jag följer din blogg...flitigt..varje dag faktiskt.Du skulle bli författare, du skriver såå bra i din blogg! Men du kanske redan är författare, det vet ju inte jag*ler*.
Det va så kul att höra att någon är glad, oftast så bara gnäller folk tycker jag, eller hur? Jag fortsätter att hålla tummarna för dina små vovvar.Kram Maggan

Anonym sa...

Hej Erica...
Ville bara säga att jag håller med ...du skriver såå bra i din blogg,mycket tänkvärda saker!
Åh du..bättre extramamma kan nog inte valparna få..!

Kram / Helena