lördag 3 januari 2009

Utställnings dag!

Väckarklockan ringde 0600, pirr i magen, in i duschen, väcka hundar, släppa ut dom i rastgården en snabbis, pirr i magen, hitta kläder (som jag INTE lagt fram dagen innan...) pirr i magen, frukost Te o knäcke macka, pirr i magen, mata Roy (han ville INTE ha flaskan ) snabb promenad med hundarna, pirr i magen, måla mig lite, sedan packa in Harry & Alex (han fick följa med som stöd *ler*).

Kom naturligtvis iväg 30 minuter senare än beräknat (fattar inte var tiden tar vägen på morgonen). Vääääldigt lång kö till Vet bes, pirr i magen. Vi skulle vara på 2 a våningen idag vilket jag tyckte var urtråkigt först men sen kom jag på att jag hade ju Harry med mig och det var hans första utställning så det skulle bli en lugn start för honom (det var MYCKET lugnare på övervåningen). Nu försvann pirret i magen. Tog Harry till en annan tom ring för att träna lite, det gick jättebra !

Han kom sist i sin klass... Fick en jättefin kritik men domaren tyckte att han var lite för liten och att han för FÖR söt *ler* han hade velat ha lite mer könsprägel på honom. Det kan jag hålla med honom om, han är för söt och kunde vara lite mer maskulin men jag är övertygad att det kommer han är ju bara valp !!

Men det var en mysig dag, fick träffa Hanna, Lena S & Tomas!!! Herregud alla 3 har tappat massor i vikt men "värst" är Lena S, HERREGUD....!!!! Dom är sååå duktiga!!
Nu ska jag och Nicklas hem till Per & Peter på middag! Dom ovannämnda bor där över helgen, så ikväll ska vi slå klackarna i taket!!!

Inga kommentarer: