måndag 5 januari 2009

KALLT !!

Det var såååhimla kallt i stallet... Underlaget hade frusit så det bliv bara skritt idag... Men när vi åkte så djupharvade Micke så det blir nog bra tills i morgon. Nu var det åxå dax för att brodda Lotus, herregud jag fick nästan ryggskott på köpet *ler*. Han har 4 broddar i varje sko....

Glömde att äta lunch idag så när vi var i stallet så blev jag alldeles darrig, kom hem skyndade mig att laga mat, fläskotletter på italienskt vis till familjen och pasta med tomatsås och permensan ost samt en URGOD sallad till mig... Men det tog en stund att fixa i ordning detta... matade mina hundar under tiden, snabb promenad och nu är jag supertrött men mätt!!

I morgon kommer Ewa på Lazycroft och hälsar på om hennes förkylning lagt sig, tror att jag ska bjuda henne på semlor!! hiihihihi

Nu blir det ryggläge i soffan!!

Inga kommentarer: