fredag 2 januari 2009

En ganska trevlig dag!!

Solen sken när vi var i stallet, det var sååå himla fint, nu fattas det bara 1 meter snö så är jag nöjd !!! (jag är från Norrland så jag saaaaknar snöööööö).

Stannade till hos Per & Peter på hemvägen för att titta på lite valpar som börjar att komma upp i en trevlig "titta på ålder". Dom ser jättefina ut, förstår att dom har svårt att välja.... Peter klagade lite över det men jag tycker att det är ett himla "trevlig bekmmer". Tänk när jag kommer dit som uppfödare ( att jag har svårt att välja på mina valpar) så jag tycker att han ska sluta att klaga *ler*.

Lille Roy hänger med toppen bra!!! Jag stöd matar med flaska 3 gånger om dagen och han har inte ätit så mycket av den men i kväll så svepte hann allt hiihihi såååå sööööt!!. " 2 av valparna har börjat att öppna sina ögon! Tiden går så himla fort, tänk dom är redan 9 dagar!!!!

I morgon blir det badning av hundar inför MY DOG, måste erkänna att jag är lite pirrig.... Visa Harry för första gången, jag är inte orolig över vad domaren ska tycka utan för om det vi har övat på här hemma om det ska fungera lika bra där... Men gör det inte det så är det bara att fortsätta träna!!! Eller hur??

Natti natti

Inga kommentarer: