fredag 23 januari 2009

Denna veckan har bara rusat iväg!!


Redan Fredag!! Denna vecka har bara rusat iväg..!! Några valpköpare har varit här resten kommer nästa helg. En hund "tant" har varit här idag *asgarv* gick bra det med!!!!


Valparna växer och växer.... äter bara mat nu och gillar det verkligen!! Dom är mer vakna och leker för fullt, morrar och det låååter såååå söööött!!!

Jag har en stor hage till dom i vardagsrummet och jag brukar lägga mig i den och bara gosa med valparna!! Sååå mysigt!!!


Lotus (våran Ponny) har inte varit ok i ett bakben så jag åkte till stallet för att promenera med honom en stund, han låg och sov när jag kom och jag fick gå in och gosa med honom innan han behagade att stiga upp!!
Lördagen blir åxå hektisk.... Skjutsa familjen till flyget, en valpspekulant samt trevliga killar på middag!!!!


Inga kommentarer: