tisdag 20 januari 2009

Cade 2 år idag!!!

Min underbara Cade fyller 2 år idag!!!
Måste säga att denna tid har rusat iväg...Tycker inte att det var länge sedan dom sprang runt här.....

Han är faktiskt en väldigt rolig hund, han kan bli "svinsur" , (HATAR utställningar), ÄLSKAR att bada och då menar jag innomhus.....Så fort han förstår att det är rengöring på gång så springer han så fort han kan in i duschen och ställer sig där och väntar, jag kan ta en fika han står kvar *asgarv*.
Han sover med Lisa varje natt och när jag har släppt ut dom andra hundarna i rastgården och går för att hämta honom så ligger han som en kung på Lisa´s huvudkudde, tittar förälskat på henne när hon sminkar och klär på sig!!!

Han är ganska lik sin Mamma, "Angel" hon var åxå väldigt speciell!!! Jag är sååå oerhört tacksam att jag har Cade efter söta Angel....

Vill åxå säga Grattis till Cade´s alla syskon i dag, det är sååååå synd att vi inte bor närmare varandra.....

1 kommentar:

Marias sa...

Hej Erica!

Ett Grattis till Cade på födelsedagen. Födelsedagsbarnet här ska precis gå ut i snöslasket med Josef.
Erica, ett stort TACK för att jag fick köpa denna söta, goa, underbara lilla hund av dig!
Kram från Maria och Chanel