lördag 10 januari 2009

Bara is!!


Tog denna bild med min mobil i morse. Det var bara is vid stranden.....
Valparna har inte ätit inatt !!!! Jag somnade vid 12 och vaknade med ett ryck 0630, flög ut i hallen men Titti sov lugnt.. Valparna med men jag var pigg så jag släppte ut hundarna i rastgården 10 minuter, slängde in en tvätt maskin, kissade Titti, tog in hundarna, värmde välling, sedan fick jag väcka valparna, mata dom, sedan kunde jag ta hundarna på morgon promenad. Det gick inte att gå vid stranden men det blev en härlig promenad på 1 timme!!!

Hem, Harry och Millie på promenad..., mata hundarna, duscha, frukost. När jag var klar med detta så hade det gått 3 timmar och det var dags att mata valparna igen... Nu sitter jag här och är trött......


Nu har jag 2 timmar på mig tills nästa matning och jag MÅSTE städa.... vet bara inte var jag ska börja..... Köket är klart, badrummet nej det känns tråkigt att börja med den........Damma gjorde jag i går....... kan inte dammsuga uppe (jag kan men hundarna ligger överallt och sover, vilken bra ursäkt va!! *fniss) Undervåningen fixade flickorna igår.....bada någon hund, nej alla sover.....Det blir att börja med badrummet i alla fall........

Inga kommentarer: