onsdag 28 januari 2009

Slappat i 2 timmar!

Har legat på soffan och gosat med alla hundarna nu i nästan 2 timmar!!! Och jag höll mig vaken !! Inte illa!! ( ett av mina favvo program: det okända) Men jag ställde väckar klockan på mobilen i fall att *ler*.

Laxen blev urgod! Massor av broccoli och små rödbetor (ja jag vet men jag tror dom är nyttiga *fniss*) samt 2 kiwi till efterrätt!!

I morgon ska jag fixa naglarna!! Alltid lika kul att träffa Mieke!! Sedan ska jag nog ta en sväng till min favvo butik och köpa ngt, det brukar jag bli pigg av!!! Eller köpa skor, då blir jag alltid på gott humör!!! Problemet är nog att dom inte har fått in så mycket, då blir jag väl lite deppig av det *ler*.

Nä nu ska valparna matas och gosas lite med sedan ska Cade och jag gå och sova!!

Inga kommentarer: