lördag 31 januari 2009

Skön morgon!!

Klockan är 11 och jag är klar med allt!! Morgon promenaderna var supersköna idag, solen hade inte gått upp än men det kändes nästan som om det var vår i luften!!! Sååå skööönt!

Dammsugit och tvättat av golvet är ju nödvändigt varje dag det inte är frost.......
Valparna badade jag i morse!! Första badet!! I handfatet hiihihi gick suuperbra!! Dom är sååå himla snälla.... Fick väcka dom i morse igen....... Undrar hur länge dom hade sovit om jag inte hade väcka dom ???

Varit på torget och köpt fika för strax kommer det valpköpare från Stockholm! Det är första gången hon ska titta på sin valp, helst hade hon nog kommit när dom var 2 dagar hi hi men det fick jag styra av, eftersom hon bor så långt bort och inte kan komma ner fler gånger inann hämtning av valp så är det roligare för henne att se dom när dom blivit "små hundar"

Min ryggvärk bara vägrar att ge med sig så nu har jag bokat tid hos kiropraktorn, på onsdag ska jag dit...... Mår nästan illa av värken.... 9 veckor är det nu.........Ja ja det är inte värre än att jag klarar av att jobba och sköta hundar och barn mm mm men sitta det är vidrigt.... bäst är det när jag rör på mig så man kan ju hoppas att dom 2kilona jag vill gå ner ramlar av nu.... Kanske att jag ska ta och avboka kiropraktorn....

I MORGON KVÄLL KOMMER MIN FAMILJ HEM !!!!

Inga kommentarer: