onsdag 28 januari 2009

Vänner.....

Det finns 2 olika "typer" av vänner....
Dom som ger energi och dom som tar energi.....

Som alla andra föredrar jag vänner som ger energi!!
Men så finns det ngn "gamal" vän som liksom hänger kvar pga..... ja pga av vad.......
att dom är just "gamla" vänner......... eller???

Jag är av den typen som gillar "några få" riktigt nära vänner i stället för 100 ytliga......
har inte tid med 100 vänner.... för dom "ytliga" får man på köpet, arbetskompisar (ja inte alla då några blir ju "nära vänner").. vänners vänner mm dom kallar jag bekanta, inte vänner......

Just nu när jag är inne i en "liten" januari depp så har jag liksom inte riktigt orken till att finnas "för dom där " bekanta eller vänner som tar energi.......

Jag har varit dålig på tidigare att säga ifrån.... Men har taigt igen det med råge dom senaste åren *fniss* jag kan t om vara lite FÖR ärlig eller bitchig som någon kanske vill kalla det... .. ...
men en snäll bitch.... vill jag i alla fall tro......

1 kommentar:

Anonym sa...

hej jag tänkte fråga om du inte kan lägga upp någon mer bild på din underbara valpar?