onsdag 31 december 2008

Dessa förb raketer!!!!!!!!!!!!!

Jag har precis varit ute på promenad med dom stora.... Herregud dom smäller redan av raketer... Vid 16 tiden matade jag dom och tänkte släppa ut dom i hundgården en stund men det vågade jag inte.... Det smällde här i om rådet så marken nästan skakade...

Dom stora regareade inte ens på promenaden och då smäller det för fullt.
Harry och Millie vågar jag inte ta ut på promenad, dom får snabbkissa på tomten.

Jag har rullat ned rullgardinen i sovrummet och satt på Tvn till Titti. Nu är hon åxå en cool tjej men vet ej hur hon reagerar när hon valpar.

Varför kan det inte vara lag på att dom BARA få smälla av vid 12 slaget.
Hur gör hundägare som har rädda hundar, dom började men raketer redan på Julafton......
Jag är så tacksam att dom inte bryr sig ett dugg här hemma.

I morse hade jag bestämt mig för att hitta en jacka. Har letat HELA hösten (nu ljuger jag .....hatar att gå i affärer...) men dom få affärer jag varit inne i *ler* har inte haft
ngt jag vill ha.
Men mitt hjärta hade ingen bra dag idag men jag hade ju bestämt mig så jag åkte till torget och var inne i alla affärer som fanns, nästan....... Efter halva tiden fick jag sätta mig ner och vila som en gamal tant........ jag gav mig inte utan letade vidare. Jag hittade en som jag tyckte lite lite om så jag köpte den i brist på annat.... Väl hemma så skuttade hjärtat så in i bänken, tänkte faktiskt åka till sjukhuset och be om en operation IDAG, jag orkar inte vänta till Mars....... Lade mig att vila en stund när jag kom hem , herregud jag är 41 inte 91...... När hjärat har dåliga dagar då är det inte roligt alls....... Nicklas fick följa Lisa till stallet så nu har jag förberätt maten. Men jag är heeelt slut efter alla hjärtrusningar idag, det tar som fn på kroppen när hjärtat skenar i 180 halva dagen........... Så det blir nog en lugn kväll för min del.......

Gott Nytt på era alla !!!!!!

Inga kommentarer: