söndag 28 december 2008

Skön dag!

Vaknade 0830!!!! Herruegud när hände det senast!!!Morgonpromenader i sol!!!!!
Såg Harry Potter på Tv, pannkakor till lunch!! (ni måste prova att byta ut mjölet till Dinkelmjöl fullkorn såååå himla gott!!)

Badade Harry & Morgan. Harry går fort men Morgan.... Bara att kamma honom innan badet tar en evighet...Sicken päls han har , den är millimeter från att nudda golvet i duschen när han är blöt....... Tar Millie lite senare så har jag bara 2 kvar, tar dom i morgon.

Eftersom Lisa inte är hemma så har Sophie hand om Lotus nu och då behöver jag inte följa med. (så skönt när barnen får körkort)!!! Så då känns det som om jag har all tid i världen över *ler*.
Tänkte åka och storhandla i dag men kom på att det är Söndag och då har det inte kommit ngt nytt sedan Tisdags så jag spar det tills i morgon.... Så det får bli hämtmat idag igen *ler*.

Titti är bra i magen idag, tänk att det tog 4 dagar att få ordning på den, hon fick bara en enda moderkaka......

Nä nu ska jag ge mina hundar kvälls mat!

Inga kommentarer: