onsdag 10 december 2008

Jag måste få skryta lite *ler*

Detta mailet fick jag idag!

Hej Erica,
Jag träffade precis din Sofie på Torget när jag gjorde ett ärende under lunchen. Och jag har länge velat tala om för dig vilken fantastiskt SÖT dotter Ni har. Jag var på Jungman Jansson och åt lunch i våras när hon var på lunch med sin klass och det bara lyste om henne. Det finns många söta flickor, men Sofie har något alldeles speciellt omkring sig. Likaså idag, en vanlig decemerdag, så lyser det om henne och det är en gåva hon har, för man blir alldeles varm om hjärtat när man ser henne. Om någon av mina pojkar någonsin kommer att träffa en sådan flicka, så kommer ingen att vara gladare än jag! Må gott o kram, Louise

Vad underbar Louise är som tog sig tid att maila mig detta!! Det värmer att det finns så underbara människor i dag...!!!

En stolt Mamma

Inga kommentarer: