fredag 19 december 2008

Pippis alla namn

Idag har jag arbetat lite, lite... Så skönt!! Hundpromenaderna supermysiga!!! Vilat på soffan i en hel timme!!! Skönast *ler*

Men roligast var i dag Peter! Herregud vad roliga och knäppa samtal vi kan ha *asgarv*.
Han retar mig alltid för att jag säger "fel" jätteofta. Vi har headset till våra telefoner båda två och då blir det åxå ofta att vi gör ngt samtidigt som vi pratat med varandra (dammar, plockar hundskit, lagar mat ja vi brukar till och med dammsuga medans vi pratar med varandra *asgarv*) då är det så lätt att jag säger "fel", väver in ord om saker jag gör just då. Ibland blir det bara hur kul som helst!! Peter tycker detta är så roligt och vi har fått många skratt om det men idag var han i sitt esse HERREGUD!

Han kommer ihåg texten till alla barvisor som finns!! Kan rabbla snabbt Pippis ALLA namn !! *asgarv* Tänker jag till kommer jag på 3 namn....
Jag kommer inte ihåg texten ens till Idas sommarvisa som jag tycker så mycket om. Jag får skylla på att han är 6 år yngre än mig....

Nu ska jag plugga in barnvisor HELA kvällen och vinna över Peter nästa gång vi pratar! *ler*

ps Titti är hur lugn som helst!!

Inga kommentarer: