måndag 29 december 2008

Huvudvärk........

Vaknade med huvudvärk... Promenader med hundar, frukost till alla men huvudvärken gick inte över så jag valde att attackera den med piller!!! Så det blev inga hundbad idag...

Storhandlat mat (glömde lappen hemma, får skylla på huvudvärken *ler*) så naturligtvis glömde jag en hel del.... men kom åxå hem med lite xtra roliga saker hihihi.
Lagade middag, fick attackera huvudvärken igen..... såååå tröttsamt!
Lille Roy ökar väääldigt lite i vikt men han är pigg och glad så jag får ha is i magen någon dag till....
I morgon kväll kommer Lisa hem!!!! Ska nog ta och baka hennes favorit kaka i morgon så vi kan mysa.... Tänk vad det är nyttigt att längta.... Ringde henne idag men hon hann bara prata en kort stund... Skönt på ett sätt för då vet jag att hon har det bra!
Peter & Per har varit och stor shoppat på Häromi idag, jag har faktiskt aldrig varit där så det får bli ett besök dit innan skolan börjar, (lurar med mig Lisa, dom hade även lite häst prylar).
Det ringer en del på valparna och dom vill tinga på telefonen.... Jag kan inte "tinga" en valp åt ngn som jag aldrig har träffat.....!!! Valparna får bli runt 4 veckor sedan kan vi ta emot besök.
Jag hör frustrationen i valpköparens röst när jag förklarar att det är inga diskmaskiner jag säljer... Jag vill att dom kommer hit, får träffa mig och mina hundar, dom ska kunna säga att "den människan" vill jag inte köpa hund av *ler* och jag ska åxå kunna säga nej.... Men det är klart att när man väl bestämt sig för att köpa hund så vill man helst ha haft den i går!!!
Nu måste jag gå till attack igen...... fyyyy hoppas att den är borta tills i morgon, har sååå mcyket att stå i då.... Återkommer om det!!
Natti, natti




Inga kommentarer: