fredag 5 december 2008

En av dom "där" dagarna......

Dagen började med regn.... Men det var i alla fall inte halt... Mille och Harry fick sin lugna promenad på ca 30 minuter sedan kunde jag ta en rikigt power walk 1 timme med killarna!!!
Så började dagen TOPPEN!!!

Men på arbetet har det strulat hela dagen.. Fredagar är lite av en leverans dag, då får man en kopp kaffe hos kunderna, alla har fredagsmys i tankarna... En kund skulle ha ett stort event och kom på i sista sekund att dom skulle ha etiketter med budksap på stora engångs kaffemuggar, bra tanke, vi fixar etiketter och dom skulle hämtas och leveras idag vid lunch, då strular min tryckares maskin .... Åkte dit och tänkte sparka lite på den (eller tryckaren) men maskinen var stor som ett hus... så jag avstod.... Den hackade och spottade i alla fall fram lite etiketter men i snigelfart..... så jag for mellan tryckaren och kunden 511 gånger så att min kund hann att klistra på dessa buskap på sina muggar..... ja ja det löste sig i alla fall och kunden var supernöjd... Men jag hade ju massa andra levernser idag så det blev till att ringa budfirman... dyrt men vad gör man.

Så nu vill jag bara ha en LUGN och skööön helg. Nicklas ska på julfest med tv 4 laget i Skövde så då passar jag på att njuuuta lite och jag ska INTE arbeta i helgen... Gör inte han det så tänker inte jag heller göra det *ler*

Må Gott

Inga kommentarer: