lördag 27 december 2008

Myst i soffan

Lisa & Winston sommaren -08

Jag har precis pratat med Lisa på telefonen. Tågvärdinnan (eller vad fn det heter som kollar biljetten) hade svarat Lisa att det ingår inte i hennes arbetsuppgifter att hjälpa barn!!!!!!!!!!!!!
Vad skulle lilla Lisa svara på det??? Hon klämde ur sig ett blygt ok........

Men Lisa är så glad för hon har fått rida sin älskade Winston!!! Familjen Holmertz som köpte Winston köpte även Lisas förra ponny Simon.

Ja ja.... Nu har jag legat på soffan med alla hundarna och tittat på körslaget.Jag ligger ofta på sidan och har Morgan bakom mig med hans huvud på min kind. "Prins" Harry på armen, Alex vid mina lår, Cade bakom mitt huvud och Millie balanserar på mina ben, sååå mysigt.

Tittis valpar äter och äter, säger inte så mycket utan tar sig fram till maten själva utan problem. Tiken som bara ville ha en speciell tutte tar helst plötsligt vilken som, skööönt!!

Dom har inte gått upp så mycket i vikt vilket har stressat mig lite (ok Peter, MYCKET) men nu har jag bestämt mig att skita i att väga dom mer... Dom "står" upp och äter, rycker och har sig som vilka valpar som helst. Titti har varit väldigt dålig i magen men nu verkar det har vänt så vi får hoppas att mjölken blir lite fetare nu så valparna blir lite "biffigare".

Roy (valpen med harmyntet) är huuur söööt sooom helst, han är allas favvo!!! Herregud så mycket pussar han kommer att få!!.

Tjejerna har inte fått ngt arbetsnamn än.........

Inga kommentarer: