onsdag 24 december 2008

Vilken morgon!

Vilken morgon jag har haft. Jag såg i går kväll att den ena valpen inte såg rikigt ok ut vid nosen, jag titta extra efter gomspalt men jag såg inget så jag åkte till Vet i morse. Trodde jag skulle behöva avliva den. Valpen fick en ordentlig undersökning. Gud vad valpen var arg *ler*.
Den sög på Vet´s finger och blev tyst så hon gav den lite socker vatten för att se att alla gångar i fungerade och det var inga som helst problem, så jag fick med mig valpen hem igen!! Man kan säga att han är harmynt fast inte rikigt som hos oss människor.
Betalning ville hon inte ha..!! Det var ju Julafton!!
Herregud jag som trodde det skulle kosta skjortan *asgarv* Så snälla människor det finns.

Nu får vi hoppas att allt går bra med valpen. Rapport kommer !

GOD JUL

Inga kommentarer: