lördag 6 december 2008

Väcka hundar!

I morse fick jag väcka Millie & Harry som sov hos mig, väcka Alex & Morgan i köket, väcka Cade i Lisas säng... herregud man kan tro att det ar dom som har haft en tuff arbetsvecka *ler*

Sedan promenaderna med hundarna, dusch, frukost till mig och hundarna och sedan till stan för att gå till min favorit butik, kände att jag ville ha ngt nytt! Hittade tyvärr inte så mycket men det blev några plagg.

När jag kom hem så höll Sophie och hennes pojkvän på att städa ur vårat förråd!! Dom sparar pengar till sin greklands resa i Juni. Det blev 2 stycken billass till tippen!!!

Nu ska Lisa rida men hon är inte helt frisk så det få bli en långtur i skogen, jag tänker INTE ta med ngn hund i dag för det är så skitigt ute!

Tänkte först stanna till på hemvägen från stallet hos Per & Peter för att få en valp dos *ler*
men Lisa smittas nog så det får bli en annan dag.

Inga kommentarer: