lördag 20 december 2008

Stormbyar!

Titti har varit lugn i natt men nu börjar pirret komma..!!

Här nere på Sveriges framsida regnar och blåser det idag... Morgonpromenaderna med hundarna var inte lika skön idag men mina hanar bryr sig inte om regn dom knatar på ändå. Men jag valde skogen för där kommer regnet inte åt oss lika mycket. Älgarna såg jag inte röken av, skönt.Tränade lille Harry åxå, han gör nog vad som helst för lite godis *ler*. Ska bli spännande och se om jag kan få honom att vara lika duktig när det är massa störande moment runt om oss.


Cavalierbladet kom igår och jag bläddrade runt lite och fann att det fanns faktiskt ganska mycket läsning! Så nu vet jag vad jag ska göra i kväll !!

1 kommentar:

Milea sa...

Hej!
Vad roligt att du börjat blogga! Kika in hos mig så får du se en bekant hund njuta av stormen;-)