tisdag 30 december 2008

0,00001 millimeter

Ena tik valpen 1 vecka
Inatt fick vi 0,00001 millimter snö *ler*. Inte mycket men dock vitt ute!!!!

Nu har äntligen Lisa kommit hem! Bytet i Hallsberg gick toppen bra, nu vet jag hur man gör var Lisas kommentar. Hon har haft det toppen!! Ridit sin "gamla" ponny varje dag!!!

Eftermiddagen bestod i att rulla köttbullar (Lisas favvo mat) men Lisa var inte hungrig när hon kom hem... Hade ätit godis på tåget... Så går det när man ska anstränga sig.... Men kladdkakan går nog ner när vi ska fika om en stund!!

Hann åxå med ett Vet besök på eftermiddagen. Morgan fick ett sitt 3 års intyg!! Toppen!Jag har max 5 min ( om det är trafik ) till min Vet så jag tar hundarna en efter en det är lugnast så *ler*.

Roy har nu ätit 3 gånger på flaska idag och det går toppen, han är för söööt!! Jag får bara hålla lite koll på hans mage så han inte blir för förstoppad, det är tydligen lite risk för det med ersättningen men han har varit så nöjd såå !! Så håll tummarna nu !!!


Nu ska vi fika lite !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå!
Såå söt Lille Roy är! Håller tummarna att allt går bra med honom!Vilken fin färg han har! Såg bilden på tiken också... man bara smälter...
Nä,nu ska jag gå och lägga mig,Mira såg jag ligger redan på min kudde(hon har börjat sova där på natten,såå myzigt!)
Kram / Helena