tisdag 30 december 2008

Roy !!

På bilden är Roy 1 dag!!

I morse hade jag tid för att fixa mina naglar, jag bara äääälskar att ha fina naglar.
Jag har mina egna naglar under och Mieke lägger ett akryl lager ovanpå, det gör att dom håller suuper. Jag har alltid haft fina naglar, när jag födde min äldsta dotter Sophie så lackade jag dom knall röda dagen innan förlossningen men ngn sur sköterska sa: att dom där får du klippa av, man kan inte sköta ett barn med så långa naglar....... Jag svarade att kan jag sköta mig själv med långa naglar kan jag sköta mitt barn med så det så !!!!!!! Och det gick alldeles utmärkt!

När jag återupptog mitt häst intresse så gick dom av heeeela tiden så då började jag att fixa naglarna så dom skulle hålla bättre.

På hemvägen stannade jag till hos Vet och köpte modersmjölk ersättning till lille Roy.
Man kan tycka vad man vill om det men jag vill INTE ge upp honom han är suuper pigg men vill ha Tittis tutte på ett speciellt sätt i munnen och nu blir han lite bortknuffad så jag ger lite tillägg och får se vad som händer. Jag är lite av att naturen får ha sin egen gång men när han är sååå himla pigg så gör jag ett försök. Han har tagit nappflaska 2 ggr hittills idag och han ska ha den STÖRSTA nappen på flaskan. Han har ätit ca 7 ml per gång. Han diar ju åxå så jag ska vara lite försiktig så får vi se vad som händer. Men visst är han sööööt!! Sicken färg !!!!

Nu har jag bakat Lisas favvo kaka, kladd kaka!!! Det var ett programm på Tv när jag bakade med Tilde de Paula (där man fick hjälp att hitta sina biologiska föräldrar) ohh herregud vad jag grät........ Det slutatde så lyckligt sååååå *ler*.

Nu ska jag ut på nya äventyr, återkommer !!

Inga kommentarer: