torsdag 25 december 2008

Underbar Power walk!

Valparna har skött sig bra inatt! Jag har bara vaknat av dom 3 ggr i natt! Den ena tiken är lite speciell, hon vill bara ha tutten längst bak.... Titti har väldigt stora tissar men den längstbak är "normalstor" . Valpen blir såååå förbannad om hon inte kommer dit... Argbigga redan hiihih.

Vi fick ett pyssel i julklapp av Per & Peter och igår kväll iförda morgonrockar, gott vin satt vi i sängen och skulle öppna detta. HERREGUD jag höll på att garva ihjäl mig, Per & Peter är inte rikigt kloka ! *asgarv* . Jag kan faktiskt inte avslöja mer, kan vara barn som läser bloggen....
Men jag kan säga så här, var har dom hittat denna julklapp?? Vilka affärer säljer detta *asgarv*

Morgon promenaderna var helt underbara idag!! Solen höll på att gå upp och det var frost ute så inga smutsiga hundar idag! Jag lägger ut en bild men jag tror att dom blev lite mörka då solen ej var helt uppe (i alla fall inte på den första promenaden)

Nu ska vi till stallet, Nicklas är hemma och passar valpar!!

Inga kommentarer: