tisdag 9 december 2008

Kändes nästan som safari *ler*

Klockan ringde 0620......... ut med hundar, 3 promenader nu mera...... vågade inte gå ner till havet idag fyyy vad mörkt så det blev ingen power walk... dusch, frukost till alla och sedan jobb.
Det tar mig 2 timmar på morgonen att "ratta" runt allt så jag är glad att jag har egen firma så jag kan börja vid 9.00!!!!

Skyndade mig hem för att ta killarna till skogen innan det blev mörkt men det hann att skymma innan vi kom hem för vi tog en lååång promenad. Först kom en katt.... sen kom en hare.... sen kom 2 rådjur... sen sprang en räv 4 meter framför oss.... Herregud kändes som om jag var på safari *asgarv* Som tur var det bara Cade som var lös och han bryr sig inte om några vilda djur när matte har gooodis i fickan!! Sen fick Titti och små hundarna en kort promenad idag för jag var nästan slut efter safarin!!

Tisdagar är lite av min favorit dag!! Hämtar alltid Sushi och tittar på Desperate housewives!!

Inga kommentarer: