söndag 1 mars 2009

Kräftor i går igen!!

Lördags kvällen blev supermysig!! Massor av kräftor!! Dom är som bäst på vintern tycker jag!!Jag gjorde en suuuupergod vitchoklad pannacotta till efterrätt med massor av hallon till..... Vaknade faktiskt mätt *fniss*

Nu ligger vovvarna och sover efter en skön morgon promenad samt frukost. Valpen jag har kvar blir såå väl omhändertagen av dom stora!!!

Det var meningen att Ludde och Doris skulle ha åkt i helgen men dom kom ju i veckan så helgen var vigd till det, nu helt plötsligt har jag inget i kalendern i dag....... Känns konstigt.... Kanske bara slappa och ladda för jobbvecka eller bada hundar??? Ryggen är mycket sämre men det kunde den bli sa Osteopat Mattias.... så bada hundar är väl inte det bästa jag kan göra idag.. Kanske baka lite igen *fniss*.

Provade madolinen igår, helt out standing!!

Hittade en underbart recept på nätet, kyckling med massa mozarella ost mm, tänkte prova det ikväll, om det blir så gott som jag tror blir det även en höjdar middag i kväll igen.....Tänkte rosata lite rotfrukter till, hoppas att Mandolinen funkar lite bra till det!! Vi bara äter och äter i vår familj......

Inga kommentarer: