tisdag 10 mars 2009

Dröm nr 1

Skrev om min dröm jag hade i söndags. Då var jag flyförbannad när jag vaknade! Men denna hade jag i Fredags var sååå underbar och rolig!!

Jag stod framför ett stort vitt hus med pelare och en fantastisk veranda, jag ringde på och Peter öpnnade han var helt klädd i vitt, han sa: äntligen kommer du, du vet att du är lite sen sa han och fnissade så där som bara Peter gör, han tog mina händer och pussade mig på kinden. Vi gick igenom det stora huset ut på baksidan, där var det världens fest, alla ljust klädda. Peter sa att nu får vi skynda oss, han tog min hand och vi sprang uppför en stor fin trappa (sån där som i Borta med vinden). Vi kom upp till ett stort, stort rum, Peter sa skynda dig och byt om, han vände sig mot en klänning som hängde mot ett skåp, en suuuperfin vit "typ" bröllpos klänning.... Jag höll på att smälla av.... ska jag "gifta" mig med Peter, herregud detta måste vara en dröm tänkte jag och blev iskall, detta måste vara en dröm.......jag hoppade i klänningen och Peter blev rörd till tårar och sa du är sååå vacker och jag blev alledels vimmelkantig , tänkte på Nicklas, herregud vad är detta..???

Det kom en kille och satt upp mitt hår i ett nafs och Peter tog min hand och vi rusade ner för trappan igen..... Väl ute på den stora tomten så var alla människor vända och vårt håll och en röd matta var utrullad.... En variant av bröllops marchen börjades att spela av en live orkester. Då såg jag att i änden av den röda mattan framför en damm stod en präst och Per...!!!! Gissa om jag blev glad!!! Jag skulle få "lämna" över min bästa vän när dom gifte sig.......!!!!!!!!!!!!

Peter vände sig mot mig för han såg att jag tittade förvånat på Per och på min fina bröllops klänning och sa: Jag ville ge denna till dig för det är nog det närmaste du kommer en bröllopsklänning och så asgarvade vi.!!!

Efter vigseln var det världens party!! Har aldrig varit med om ngt liknade!!!
När jag vaknade var jag såååå glad!! Lite skillnad på drömmar......

Inga kommentarer: