lördag 28 mars 2009

Skum, mycket skum....

Lägenhetsinnehaveren är skum, mycket skum.......
Hon ville vi skulle komma kl 20 00 och titta på lägenheten..... En fredagkväll.....

2 alternativ:
1. Hon vet att jag har flera barn (som hon visserligen inte vet åldern på) men alla barn vill
se Let´s dance finalen.... Hon trodde vi skulle tacka nej till titten så att hennes vännina
ska få chansen på lägenheten......Men tji fick hon *fniss* Sophie och Lisa skiter fullständigt i Let´s Dance

2. Hon vill dölja ngt i lägenheten..... Visa den i mörker kan ju fungera men det blir till att när vi får nycklarna så får husvärden gå in samtidigt som oss och besiktiga den igen....

Hallen: grön gula randiga tapeter.... var dom någonsin populära??? Dessutom med bård högst upp... Dom borde förbjuda bårder.... Försår dom inte hur lätt det hade varit och bara måla över en tapet... Det blir världens skarv när man målar över en bård... seplar nästan ingen roll hur du spacklar.........

Blågulrandiga i kök och vardagsrum måste jag tillägga att det var bårder i alla rum...... Sovrummet kommer jag inte i håg men där var nog värst *fniss*

3 stora katter kom emot oss... Hon frågade om vi var allergiska??
Nej svarade vi, jag såg att hon blev besviken....Jag frågade var hunden var och fick ett snabbt svar att den var sjuk och inte var hemma....

Nu var lägenheten inte i det bästa skick men planeringen av den var toppen toppen bra och huset är byggt -92, och området är suuuuuper bra!!!!!

Så nu blir det att skriva kontrakt i veckan och sedan renovera lite..... fn att Nicklas har tummen mitt i handen...... jag med när det gäller tapetsering .... fn....fn fn.
Ja ja man kan bara göra så gott man kan....

Måste jag säga att Sophie och Gabriel går på små moln...... Underbart att se dom så lyckliga.
Ett eget hem !!!

Inga kommentarer: