söndag 8 mars 2009

Vaknade i soffan........

Rätt så skön Lördag. Trots att jag sov i 3 timmar natten innan.
Lite städning, stallet, laga mat mm mm sen somnade jag en timme på soffan med dogsen.... ställde faktiskt klockan på 1930 så jag skulle hinna hämta Sushi och se Melodofestivalen!!

Lagade en god kycklingrätt till familjen, hittade ett recept som min mamma gjorde, hon gick bort för snart 9 år sedan...Så det blev lite nostalgi även för barnen, nu har dom fått en ny favoriträtt: Mormors kyckling!!!! Smakade på den och den var supergod.... men jag ville ha Sushi! Det är min last!! Ja eller en av dom.....

Melodifestivalen: Mina favoriter gick vidare, röstade säkert 10 ggr på Caroline !! Sicken låt!! Och vilken röst Sarah har...............................
Vaknade på soffan stax före 7 i morse... Lisa hade somnat i andra soffan *fniss* och hundar överallt ....Vaknade med lite värk men det är säkert från att inte ha sovit i min säng annars har jag varit helt smärtfri fredag och lördag.... !!!!! Nu får jag snart tillbaka mitt liv!!! Usch vad jag gnäller med med värk så är man inte rikigt sig själv.... och jag HATAR piller...... Så det är bara att stå ut... Salvan fungerade en stund, bättre än inget!!

Just nu vräker snön ner... men jag klarade mig ganska bra i morse...
Nu öppnar snart torget och jag måste dit i ett par ärenden..... Ska nog unna mig en fika!!!

Inga kommentarer: