onsdag 11 mars 2009

Lyxdag!!


Vi var inte klädda för detta *fniss*


Syskon kärlek!!






Detta kadaver låg på stranden, stor som sjutton!! Undra vad detta är för djur???



Efter frukost belv det lite jobb.
Shoppade lite kläder igår och fick för mig att jag bara "måste" ha en turkos halsduk till så jag åkte till torget. Väl där hittade jag en fin i 2 a affären!! Milea ringde och hade läst min blogg och undrarde om jag skulle hämta Alex på Västra snart, hon kulle dit och handla hundmat till Gucci.


Undrade om inte hon kunde ta en fika med mig, sagt och gjort Milea var där på 10 minuter och under tiden fick jag shoppat ett par röda skor *fniss*. Vet ej vem av oss som kom med ideén att ta en promenad vid havet!! Vi åkte hem och hämtade brosan Cade och fick oss en underbar promenad i solsken!!!!!!
Gick hem och fikade *fniss*. Fick ringa vet vid 15 30 och fråga om Alex var klar...blev lite orolig där ett tag.... Jag kunde hämta honom 30 minuter senare!! Lite lite tandsten på 3 framtänder och en kindtand!! Känns ändå skönt att vet har tittat honom i munnen !!
Nu har jag ett berg av sand i mitt kök så nu blir det mata hundar och släppa ut dom och sen städa !!!!
Men det var det värt!! Sicken underbar dag!!!

Inga kommentarer: