lördag 7 mars 2009

Snäll Osteopat!!!

Nytt Osteopat beskök i Torsdags, klagade att jag har haft on 5 dagar av 7 så han var lite snällare i sin behandling denna gång, skönt. Jag har inte alls lika ont!! Ny tid om 2 veckor.....

Hämtade Lena hos Per o Peter igår vid lunch, hon ahde budat på en byrå på en internetsajt och inte tittat var i Sverige det var... *fniss* Nu hade hon tur att det var på Särö 15 minuter från mig så vi åkte dit och Lena blev superglad över byrån, nu står den här i mitt förråd till Lena & Tomas tar bilen ner och hälsar på !! (kanske kommer byrån på villovägar under tiden, det spökar ju i mitt hus *fniss*).

Den sista valpen åkte i går så nu är det så tomt..... men skönt samtidigt, konstig känsla.....

Vi fotade lite hundar hemma hos mig igår så nu kommer det upp lite nya bilder men jämna mellanrum, superkul!!!! Lena är sååå duktig med hundarna!!!!
Å herregud vad Lena har rasat i vikt!!!! Hon ser så pigg ut och har fått en helt annan lyster i huden!!

Kvällen tillbringade vi hemma hos P&P , god middag och vi löste alla världen problem!!! Super roligt!!!!
Kom hem strax före 4 i morse........... Var faktiskt inte så trött när hundarna vaknade vid 07.30 fast det blev bara 30 minuters promenad med varje "gäng". Lisa hade fotbollsträning så jag lämnade av henne och åkte och solade!! Sicken energi jag fick, nu längtar jag efter den riktiga solen!!! Nu bär det av till stallet sedan ska jag nog hem och ta en powernap så jag orkar med kvällen!!! Andra chansen kl 20 00 missa inte det!!!

Inga kommentarer: