söndag 1 mars 2009

Kan man stå och sova??

Det blev inga hundbad, ryggen sa ifrån..... inte heller ngt bak......

Lämnade av Lisa i stallet och for till apoteket för att köpa ngn smärtsalva till ryggen...
Ringde Per på hemvägen (fick lite ångest av att läsa hans blogg igår) ingen som hade ringt nu när Peter var borta.... men jag vet att när Peter inte är hemma så startar Per en massa projekt och jag vill inte störa samt att han HATAR att prata i telefonen *fniss* Jag frågade på telefonen om jag störde men O Nej det har precis kommit några Norskor som ska para men kom du så kan du hjälpa mig att para jag har aldrig gjort det helt själv sa Per...... Hm hm han var värsta parnings proffset så jag satt bara och gosade med hanen under tiden dom hängde!!
Per du har blivit ett rikigt hundproffs!!! Peter kan vara stolt!!

Tog ingen eftermiddags promenad heller..... ryggen är inte bra..... Osteopat Mattias sa att den kan bli värre under tiden (han beskrev det som att skala en lök, man tar bort lager på lager)
men man vet inte riktigt vad man hittar längst in.....trodde inte att lökar hade hemligheter längst in.....Jag har tid på Onsdag igen men eftersom jag har blivit värre vet jag inte om jag har ngt lust att skala av mig mer..... Men Nicklas säger att jag måste.... han har väl rätt igen............

Lotus ska till Åby kliniken i morgon eftermiddag för återbesök, hoppas att han är bra nu!!!

Den nya maträtten som jag skrev om tidigare blev helt ok men inte mer, hade förväntat mig mer smak..... Men mitt recept på vit choklad pannacotta som jag gjorde igår var för 8 pers så det blev över till idag med!!!

Tikvalpen jag har kvar är nu såld och åker på fredag...... En av Lisas lärare som hon hade på lågstadiet miste sin cavalier förra året var här förra veckan och har nu bestämt sig... känns toppen, ytterligare en bra valpköpare!!

Har nu rastat av vovvarna och ska gå och lägga mig men med nattens värk så gruvar jag mig..... Hade varit bättre om man kunde stå och sova.......

Inga kommentarer: