måndag 9 mars 2009

Drömmar!!

I Fredags natt och i natt så har jag drömt massor!! Inte samma dröm utan helt olika men sååå verkliga. På morgonen kommer jag ihåg massa detaljer men nu börjar dom att blekna, nästa gång jag drömmer så här så ska jag skriva ner så mycket jag kommer ihåg, kan nog bli en bra novell *fniss*. I Fredags var det en lycklig, rolig dröm och inatt var jag tvärförbannad *fniss*

Bella min Persierkatt 13 år, fick kattungar, en kom ut på en grannes tomt sen sprang hon hem med den i munnen och grannen efter arg som ett bi för han ansåg att det var hans kattunge.......
Jag låste dörren och det kom 4 kattungar till. Efter en stund ringer det på dörren och där står grannen med en massa män... Det visade sig vara advokater, en veterinär, ngn djurskyddsmänniska och 2 till som jag inte kommer ihåg... Vi satte oss vid ett stort stort bord och dom hällde ur sig en massa konstigheter som att det är lag på om ett djur föder ungar ute på någons tomt så tillfaller ungarna tomtägaren. Dom körde helt över mig och jag var flyförbannad och skulle ringa min advokat (som om jag har ngn *fniss*). När han kom så var han drogad på ngt konstigt vis så han upprepade bara vad andra sa.... Herregud vad jag var frusterad....Ingen som lysssnade på mig......... Helt plötsligt kommer Bella uppför trappen med kattungarna skuttades efter sig och dom började prata...... Herregud!!! Jag var helt chockad.... Men hon och hennes ungar sa så kloka saker så alla gubbarna gick.....utan ett ord......... Sen vaknade jag.....

Ja *fniss* drömmar man så här varje natt??? Fast man inte kommer ihåg allt??? Återkommer om drömmen i Lördags för den var rikigt rolig!!!!!!

Nu måse jag åka till en VVS butik och titta ut en blandare till toaletten nere och en till köket.... Båda håller på att rasa i hop!!

Inga kommentarer: