söndag 15 mars 2009

Passion för mat!!

Middag hos A-K och Mikael igår! Sååå super trevligt!! Alla vi delar passionen för mat....
Det var massor av smårätter , italienskt, spanskt......
A-K hade gjort en suuperfräsch frukt sallad till min kladdkaka!! Igår åt jag nog för 3 dagar..... Nu får jag skärpa mig, nu blir det 1 xtra promenad om dagen. Har avverkat idag nästan 3 timmars promenader , dogsen i morse 1 1/2 timme och jag gick med när Lisa skrittade ut Lotus i skogen 1 1/2 timme så nu känner jag mig nöjd.. det blir nog värre när regnet öser ner.....

Vi var uppe och sjöng för Lisa i morse, åt sedan en brakfrukost tillsammans suuupermysigt!!
Fil, gröt, ägg mackor, te, kaffe.... Så det behövdes ingen Lunch idag.....
Den som fyller år får alltid välja midddag, äta ute eller hemma?? Lisa vill att vi hämtar Grekisk idag så då får det blir Sushi för mig...

Inga kommentarer: