söndag 29 mars 2009

Urmysig kväll!!

Hundarna är rastade för sista gången och Cade sprang glatt ner till Lisa!! Han tar trappan i så´n fart varje kväll, rundar smidigt hörnet till Lisas rum och skuttar upp i sängen och lägger sig på huvudkudden....

Urmysigkväll med god mat, hundarna fick tuggben så nu är dom nöjda!!

Sicket väder vi har haft idag och vad jag förstår så ska det bara bli varmare och varmare....
Min Magnolia blommar snart!!!

Jag hoppas att ni alla såg på Tv 2 ikväll..... Jag såg detta program för ngn månad sedan på nätet, rikigt otäckt... Detta ämne kan man diskutera i evigheter.......

Denna vecka hade jag tänkt att besöka söta Ludde men Sophie får lägenheten på onsdag så det hinns nog inte med.....
Vi har ringt runt till lite vänner och bekanta så nu hoppas jag att vi kan börja renovera nästa helg!!

Fick ett samtal idag av EBN... Hon bad om ursäkt för att hon kallade mig Ebba Grön på uppfödarutbildningen, tydligen hade någon sagt till henne att jag blev upprörd och ledsen... Varför kan folk inte sköta sitt!!! Jag blev INTE upprörd och ledsen!! Men det var trevligt att prata med EBN !!! *fniss* Vad som gör mig upprörd är folk som far med osanningar, och människor som inte försöker göra sitt bästa !! Ledsen blir jag när någon i min närhet inte mår bra !!
Så nu var det sagt!!

Dröm sött!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Har hört att du får hundar att äta som "vargar", hur gör du?
Nyfiken Lotta med kräsen tik...

Mona sa...

hej Erica har du kollat med Cavaljer sällskapet?? Doris mår hur bra som helst!! Vi kan inte bli mer nöjda med vår valp!