onsdag 4 mars 2009

+ 8 grader idag!!!

Vilken dag!! + 8 grader mitt på dagen och halvsol!! Våren är på väg!!
Lisa skrittade ut Lotus idag och jag gick med superskönt!! Det var ljust vid halv 6!!

Var hos frissan idag åxå superskönt!! Gillar nästan bäst schamponeringen och massagen i hårbotten... Vore jag mång miljonär så skulle jag gå minst 1 ggr i veckan bara för massagens skull!! Jag har ju självlockar och det är inte så mycket man kan göra med det..... Ni som har rakt hår vill säkert ha lockigt och tvärtom.... Men jag är ingen "styling" tjej så för mig pasar det ganska bra att ha lockigt, bara tvätta och handduks torka och gå... Men hos frissan så ska det ju stajlas lite efter klippningen, alltid kul!! Idag blev det en ny produkt i håret och trattföning, herregud sicka lockar..... ser ny permad ut *fniss*. Min pappa är frisör men han bor i Norrland så det blir inte så ofta jag klipper mig där längre men när jag bodde där så var det kunder som ville ha samma permanent som mig..... Pappa förklarade att hon har självlockar.....en del trodde honom inte för hela min familj har rakt hår.............Kanske dax att ställa det obekväma frågan till pappa snart *fniss*.Jag köpte produkten så får vi se om jag lyckas att få det lika fint.... återstår att se.....

Jag har bara haft pyttelite ont i ryggen idag så lite att jag har känt mig nästan som vanligt!! Sååå pigg , snart känner jag igen mig själv.....
I morgon har jag tid hos Osteopat Mattias igen.....Deppade ihop i förrgår och gnällde högt för Nicklas att detta kan inte vara normalt att ha så här ont.... när man har gått och fått hjälp...... Men som vanligt var Nickals vis... Han sa: Du har varit jätte skev, sne, massor av låsningar, när du nu går till Mattias så rätas ryggen ut allt eftersom och då måste alla små muskler och annat åxå rätas ut och det gör ont...........ja det låter logiskt... ska fråga Mattias i morgon. Hoppas att det går fort.... kostar en halv förmögenhet i veckan men vise Nicklas säger att dett är en investering, så jag röra mig normalt när jag blivit pensionär. Han har väl rätt som vanligt......

2 kommentarer:

Annica sa...

Man blir alltså så glad när man läser din blogg. Du verkar så positiv trots att du har ont.
Tack!

Annica Borg

Anonym sa...

Hej måste bara höra om du fått mina mail med kort bla.