söndag 15 mars 2009

Kärleksbarn!!

A-K och Mikael´s hus blev färdigt i Oktober! Såååå fint, allt nytt, såååå fräscht....
Poolen blir klar till sommaren..... Man blir lite avis!!!

A-K och jag är jämngamla, det skiljer bara en månad på oss. Hon väntar barn igen... Hon har 3 söta flickor 13 - 18 år med sitt ex... Mikael har 3 barn 9-15 år med sitt ex... Nu väntar dom ett gemensamt barn........ Måste säga att när jag fick reda på det så blev jag inte glad??? Hur kommer det sig?? För låt säga 10-15 år sedan när alla mina vänner fick barn så skrek man av lycka i telefonen när beskedet kom att ngn väntade barn............. Men när A-K sa det så blev jag alldeles kall........ Tyckte att hon var urdum att börja om.... Ny toppen Man, då ska man väl inte sabba allt med ett barn.... För alla vet väl hur jobbigt det är............. Men när man ser dom tillsammans så är det liksom självklart att dom ska ha ett gemensamt barn , ett kärleksbarn, för mellan dom är det verkligen kärlek!!

Nu vet jag att A-K tycker att jag är konstig som har 6 hundar...Låst, kommer ingenstans kan inte ta ngn spontan resa som hon vet att Nicklas vill......spontana middagar på helgerna för då är det alltid hundutställningar.........Åka land och rike runt på hundutställningar........bada och föna hundar.....plocka skit, vaka när valparna kommer....

Vore nog lättare med ett barn.........

Inga kommentarer: