onsdag 11 mars 2009

Lyckorus!!!!

Befinner mig i ett lyckorus just nu och det beror inte enbart på shoppingen i går, skorna och scarfsen idag och den härliga dagen med Milea & Gucci utan att att värken är borta!!!

Känner att jag älskar mina barn, Nickals, hundar, ja ALLT mer än för några veckor sedan....
Låter jag flummig??? mmmm lovar inga piller, inte ens alvedon *fniss*. HATAR piller.....

Milea och jag pratade om att bila en vecka i skåne och bo på B & B, hitta till alla små inrednings butiker som bara finns på Österlen, åka till Sara på Korsika. Jag och favvokillarna har bokat en resa i sommar 6 dagar!!!! Karin Å ringde och ville vi skulle åka till Falsterbo och titta på unghästklasserna, Nicklas lockade med mig till Köpenhamn, visserligen om 2 veckor och då bara 1 natt men hade jag fåt alla dessa frågor för 2 veckor sedan när jag inte kunde köra bil mer än 15 minuter, med ständig värk så hade jag tackat nej till allt!!! Nu ser det ut att bli allt i stället *fniss*.

Inga kommentarer: